در رسانه| بهزیستی اردبیل ۳۲۸ مورد کمک هزینه اندام مصنوعی پرداخت کرد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از پرداخت ۳۲۸ مورد کمک هزینه تهیه اندام مصنوعی برای مددجویان زیرپوشش با اعتبار شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد.

حامد رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقم اعتبار اختصاص یافته به عنوان کمک هزینه تهیه اندام مصنوعی در هم‌سنجی با سال گذشته ۲۰۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۲ هزار و ۷۸۶ مددجوی زیرپوشش نیز امسال از اعتبارهای کمک هزینه وسایل توانبخشی برخوردار شده‌اند که اعتبار اختصاص یافته به این بخش ۷۸ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال بوده و در سنجش با سال پیش رشد ۱۳۸ درصدی داشته است.

رضایی استفاده کنندگان از خدمات ورزش درمانی بهزیستی اردبیل را ۵۸۵ نفر اعلام و بیان کرد: امسال به این بخش از خدمات بهزیستی بیش از ۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال اختصاص یافته بود که نسبت به سال گذشته ۲۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۴۴ نوع خدمت در معاونت توانبخشی بهزیستی برای ارائه به جامعه هدف تعریف شده است که امسال اعتبار این خدمات بیش از هشت میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بوده و در مقایسه با سال قبل ۹۶ درصد اضافه شده است.

رضایی ادامه داد: افزایش اعتبارات، دست کارکنان و کارشناسان بهزیستی را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مددجویان تحت حمایت بازتر می‌کند و از هر فرصت و ظرفیت در اختیار جهت خدمات رسانی به مخاطبان خود بهره برداری می‌کنیم.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است و ۴۰ هزار و ۱۵۸ نفر از جمعیت این استان، تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 116551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد